سخنگوی مجمع «رصتا» :

نوشته شده توسط:مدیریت مدیر سایت | ۰ دیدگاه

تدوین آیین‌نامه مجامع استانی «رصتا» و تشكیل ۴ مجمع استانی «رصتا»

مراد حسینی در رادیو گفت‌وگو عنوان كرد: مجمع «رصتا» یك مجمع نوپا است كه در مدت حدود ۷ ماه فعالیت خود به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های استانی آیین‌نامه تشكیل مجمع استانی را نوشته و در ۴ استان مجمع استانی «رصتا» تشكیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت‌وگو؛ سامان مراد حسینی، عضو شورای «رصتا» و سخنگوی مجمع «رصتا» با حضور در برنامه «گفتگوی فرهنگی» ‌ با موضوع برگزاری دومین نمایشگاه «رصتا» و اولین جشنواره و مجمع «رصتا» بیان داشت: ماهیت مجمع «رصتا» حمایت از پلتفرم‌های دارای مجوز رسمی از ساترا است.

وی افزود: سال گذشته در كنار بر گزاری نمایشگاه «رصتا» مجمع «رصتا» نیز تشكیل شد و با مشاركت ۱۶۵ سكوی دارای مجوز از ساترا اعضای شورای راهبری مجمع رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران انتخاب شدند.

مراد حسینی تصریح كرد: در این انتخابات بر اساس آرا ۸ پلتفرم حائز رای بالا به عنوان شرای راهبری مجمع «رصتا» انتخاب شدند.

مرادحسینی سامان

وی اظهار داشت: انتخابات این شورا هر ساله به شیوه انتخابات صنفی با حضور مسئولین ساترا و بازرسین برگزار خواهد شد.

مراد حسینی با بیان اینكه تا كنون جلسات شورای راهبری مجمع «رصتا» به‌صورت منظم برگزار و مشكلات پلتفرم‌ها و سكو‌ها بررسی شده است بیان داشت: انتخاب نمایندگانی از مجمع برای حضور در شوراهای تصمیم‌گیری ساترا از مهم‌ترین كارهای انجام شده در مجمع بوده است.

*** برگزاری جلسه مجموع عمومی مجمع «رصتا» در دومین نمایشگاه

وی با تأكید بر اهمیت حضور تمام ذی‌نفعان صنعت رسانه اعم از كمپانی‌های فیلم‌سازی، مجموعه‌های it، بانك‌ها، تهیه‌كنندگان، بخش‌های خصوصی، ادارات و سازمان‌های مرتبط مانند مالیات، ارشاد، انجمن‌ها و شتاب‌دهنده‌ها در نمایشگاه «رصتا» ادامه داد: شورای راهبری مجمع «رصتا» در چند ماه اخیر مذاكرات خوبی برای حضور حداكثری رسانه‌های صوت و تصویر در دومین نمایشگاه «رصتا» انجام داده و در نظر دارد با فراهم‌كردن فضایی جلسه مجمع‌عمومی مجمع «رصتا» را برگزار كند.

سخنگوی مجمع «رصتا» ادامه داد: شورای راهبری مجمع «رصتا» در مدت فعالیت خود تعامل خوبی با شورای فضای مجازی و شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی در تنظیم مقررات و وضع قانون‌های بالاسری داشته است.

وی اظهار داشت: شورای راهبری ساترا و مجمع «رصتا» صنفی عمل می‌كند و منافع كاربران و سكو‌ها را در نظر می‌گیرند و در كنار آن همچنین منافع حاكمیت را در نظر گرفته است

مراد حسینی تأكید كرد: مجمع «رصتا» متشكل از تمام رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران است و قاعدتاً نو پا بوده و انتخابات آن در چند ماه آینده برگزار خواهد شد و نیازمند حمایت مجموعه‌های حاكمیتی است تا قدرتمندتر از گذشته عمل كند.

پروانه كاوسی

خبرنگار : پروانه كاوسی

منبع :

http://radiogoftogoo.ir/newsde...

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...