معرفی 10 نرم افزار برای ویرایش فیلم در iOS و اندروید

نوشته شده توسط:مدیریت مدیر سایت | ۰ دیدگاه

معرفی 10 نرم افزار برای ویرایش فیلم در iOS و اندروید  

Magisto

Magisto

این برنامه یکی از برنامه های پرکاربرد است که به دلیل سادگی آن مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گرفته است. تمام کاربران ios  و  اندروید قادرند از این نرم افزار استفاده کنند چرا که برای هر دو دسته از این پلتفرم پر کاربر این نرم افزار تهیه شده است. با استفاده از Magisto قادر خواهید بود کارهایی همه گیر نظیر، ویرایش، فیلترگذاری و transition برای فیلم های گوشی خود به انجام رسانید .این نرم افزار به طور رایگان در دسترس عموم قرار دارد .

Montaj

Montaj

این نرم افزار که صرفا برای گوشی های آیفون طراحی و منتشر شده است یک نرم افزار همه فن حریف است! یعنی هرچه که بخواهید با آن قادر به انجام آن خواهید بود. از جمله کارهای این نرم افزار، فیلترگذاری، ترکیب فیلم، صدا و موسیقی  گذاری برای فیلم است . شما هم اکنون می توانید از این نرم افزار به طور رایگان استفاده کنید .

Viddy

Viddy

این نرم افزار یک ابزار قوی برای ، ویرایش فیلم، فیلترگذاری سفارشی، واشتراک گذاری  فیلم ها در شبکه های مختلف است. با استفاده از این نرم افزار می توانید با یک کلیک ( تپ ) ویدیو ها را در Facebook, Twitter, Tumblr and YouTube. به اشتراک گذارید .این برنامه قوی و خوش کار برای اندروید و ios به طور رایگان وجود دارد.پس آن را دانلود کنید و از آن استفاده کنید.

Cute CUT

Cute CUT

این نرم افزار هم برای دارندگان آیفون یک برنامه جذاب است که نوعی تنوع در ویرایش ویدیو ایجاد می کند.در این برنامه می توانید بر روی فیلم ها نقاشی بکشید. ابزارهای نقاشی در این نرم افزار، شامل 30 ابزار مناسب است که با درگ و دراپ می توانید بر روی فیلم ها اعمال کنید. این نرم افزار، هم اکنون به طور رایگان برای کاربران ios وجود دارد.

Qik Video

Qik Video

 این نرم افزار یک برنامه خاص برای ضبط تر و تمیز فیلم است، شما می توانید با استفاده از این نرم افزار، به طور مستقیم فیلمبرداری کنید و در کنار آن از 13 ابزار افکت گذاری بهره مند شوید . این برنامه بعد از برنامه اسکایپ مورد پسند و پذیرش کاربران قرار گرفته است . این نرم افزار ضبط و ویرایش فیلم برای اندروید و ios قابل دانلود است که رایگان بودنش بر مزیت های آن افزوده است .

Cinefy

Cinefy

این نرم افزار یک برنامه درجه یک برای کسانی است که نمی خواهند به طور حرفه ای به ویرایش فیلم بپردازند. این نرم فزار که برای ios طراحی شده است، دارای رابط کاربری بسیار آسان است، و می توان با استفاده از 100 افکت جذاب، و امکانات انیمیشنی فیلم ها را ویرایش کرد، علاوه بر این ، می توانید به طور مستقیم از آیتونز، موسیقی مورد نظر خود را به این نرم افزار بیفزایید و در فیلم هایتان قرار دهید . این نرم افزار فوق العاده کاربردی هم اکنون به طور رایگان در اختیار عموم قرار دارد.

VideoGrade

VideoGrade

این برنامه بسیار مفیدی است که برای کاربران ios طراحی شده است . این نرم افزار به اندازه نرم افزارهای قبلی دست کاربر را باز نگذاشته اند، اما دارای افکت های قابل تنظیم و مناسبی است که نظر کاربران را به خوبی به خود جلب کرده است . تنها ایراد این نرم افزار پولی بودن آن است که باز هم با توجه به قابلیت های آن کاربران را به سمت خرید روانه کرده است. اگر هم اکنون می خواهید این نرم افزار را بخرید باید حداقل 4.99 دلار خرج کنید.

Splice

Splice

این برنامه می تواند نوعی مکمل، نرم افزارهای ویرایش فیلمی است که در بالا نام آن ها آورده شد. این برنامه قادراست امکان برش فیلم را در گوشی برای شما فراهم کند. اگر اصولا تنها بخش هایی از فیلم هایتان را دوست دارید ، می توانید این برنامه را نصب و فیلم هایتان را کاملا شخصی کنید .اگر هم دوست دارید با فیلم هایی که جدا می کنید داستان بسازید می توانید از خاصیت ضبط صدای نرم افزار استفاده کنید. Splice هم اکنون برای ios به طور رایگان و برای اندروید با قیمت 3 دلار در دسترس می باشد.

ReelDirector

ReelDirector

این نرم افزار هم نرم افزاری بسیار خاص است که امکان فریم گذاری و افکت گذاری در فیلم را برای کاربران فراهم می کند، این نرم افزار هم اکنون به طورهزینه دار، باقیمت تقریبا 2 دلار در اختیار کاربران ios  قرار دارد. اگر دوست دارید از transition به وفور در فیلم استفاده کنید حتما این نرم افزار را در لیست برنامه های خود قرار دهید چرا که قادراست بیش از 25 transition را همزمان پشتیبانی کند.

Socialcam

Socialcam

Socialcam, یک نرم افزار بسیار کاربردی برای زمانبندی کردن میزان فیلمی است که ضبط می کنید . تعداد افکت های موجود در این نرم افزار بسیار کم و انگشت شمار است. بنابراین می توانید، از همین تعداد محدود فیلترها و افکت ها به خوبی استفاده کنید. Socialcam, برای ios  و برای اندروید به طور رایگان طراحی و منتشر شده است .

این ده نرم افزار از اختصاصی ترین و پرکاربرد ترین گروه نرم افزار ها برای گوشی های اندرویدی و ios  است، که دربین کاربران از استقبال خوبی روبرو شده اند، صرف نظر از رایگان یا هزینه دار بودن نرم افزار ها، می توان گفت هر دو دسته از قابلیت های خاص خود برخوردارند که گاهی نیاز است برای ویرایش دقیق و همه جانبه یک فیلم از چند نرم افزار هم زمان استفاده کرد. چرا که هیچ کدام به خودی خود کامل نیستند اما اگر یک ویرایش قانع کننده می خواهید می توانیم به شما Montaj را پیشنهاد کنیم .

اگر شما هم از نرم افزار خاصی استفاده می کنید می توانید آن را به ما معرفی کنید تا کاربران را از آن مطلع کنیم .

 

لینک کانال تلگرامی سایت :

تدوین فیلم , آموزش و اطلاع رسانی

لطفا وارد کانال شوید
https://telegram.me/Editfilm

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...