گفتگوی خواندنی با تهیه کننده گلستانی سریال طنز "برو و بیا "

نوشته شده توسط:مدیریت مدیر سایت | ۰ دیدگاه
مرادحسینی: برو و بیا یک طنز متفاوت است

گفتگوی خواندنی با تهیه کننده گلستانی سریال طنز "برو و بیا "

تهیه کننده گلستانی سریال طنز "برو و بیا" گفت :این مجموعه یک کار متفاوت در استان است که در چند سال اخیر چنین مجموعه ای در استان ساخته نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از گلستان ما ؛ سامان مرادحسینی تهیه کننده سریال طنز "برو و بیا" در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری تحلیلی اظهار داشت : این مجموعه طنز که برای پخش در نوروز 93 از سیمای گلستان ساخته شده را خانم زهرا ایران نژاد دانش آموخته تئاتر و سینما کارگردانی کرده است .

تهیه کننده سریال طنز "برو و بیا" با اشاره به اینکه تصویر برداری این مجموعه از 5 اسفند شروع شده است ، تصریح کرد : تصویر برداری مجموعه 17روز طول کشیده است و این برنامه در16آیتم طراحی شده که در ایام نوروز در12 قسمت پخش می شود.

وی در ادامه افزود : این مجموعه تلویزیونی 3  نقش اصلی و 15 بازیگر مهمان دارد ، کل عوامل این مجموعه از ابتدای کار تا انتها حدود 50 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم بوده است.

  مرادحسینی با اشاره به اینکه مجموعه طنز "برو و بیا" قرار است از "شبکه نسیم" و "شبکه شما" هم پخش شود افزود: این مجموعه در 5 لوکیشن فیلمبرداری شده که اکثر این فیلمبرداری ها در فضای داخلی منازل بوده است ولی به دلیل اینکه ما بتوانیم بخشهایی از استان را معرفی کنیم تعدادی از پلانها را در فضای باز فیلمبرداری شده است.

تهیه کننده سریال طنز "برو و بیا" تصریح کرد: مراحل تدوین این مجموعه طنز هم زمان با فیلمبرداری شروع شده و تا اواسط نوروز ادامه خواهد داشت .

morad-hosayni1

وی در ادامه با تاکید بر محدودیت های زمانی موجود در خصوص تهیه و تدوین این مجموعه خاطرنشان کرد : سریال طنز "برو و بیا" با 2 دوربین به صورت هم زمان فیلمبرداری شده تا بتوانیم در زمان تعیین شده کار را به اتمام برسانیم و همه عوامل تلاش بسیاری برای آماده سازی به موقع این برنامه تلویزیونی انجام داده اند.

وی در ادامه عنوان کرد : این برنامه یک طنز اجتماعی - خانوادگی است و داستان این مجموعه حول محور مشکلات و دغدغه های که برای یک زوج جوان که با نام سعید و مینا ایجاد می شود و آنها با هم می توانند این مشکلات را برطرف نمایند می گردد.

مراد حسینی در ادامه افزود: نقش اصلی این مجموعه را آقای مهدی کاویان و خانم شیما مطلق بازی می کنند و یک زندگی ساده را به نمایش می گذارند .

وی در پایان با اشاره به اینکه دست اندرکاران تهیه این سریال تلویزیونی یک گروه جوان را تشکیل می دهند ، تصریح کرد: از مدیران سازمان صدا و سیمای استان گلستان که به گروهی جوان اعتماد کردند و به آنها اجازه دادند که این کار را انجام دهند تشکر می کنم.

 

 

لینک اصلی خبر :  http://khabarfarsi.com/ext/8676737

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...